Operativni plan poticanja za 2011.
Obavještavamo Vas da je Ministarstvo gospodarstva, rada i poduzetništva raspisalo 16 Javnih poziva za projekte poticanja poduzetništva za 2011. godinu te da je rok prijave 60 dana od objave (24.veljače 2011).
Cilj Projekta je poticanje proizvodnje i konkurentnosti proizvoda uvođenjem novih tehnologija i tehnoloških postupaka, unaprjeđenjem postojećih tehnologija, tehnoloških postupaka i razvojem novih proizvoda i proizvoda s višom dodanom vrijednosti.
Cjeloviti tekst javnih poziva dostupan je na stranicama Ministarstva gospodarstva.
Javni natječaj pod nazivom "JAČANJE KONKURENTNOSTI MALOG GOSPODARSTVA ZA 2011. GODINU" je namijenjen za slijedeće projektne aktivnosti:
- Projektna aktivnost A – UVOĐENJE NOVIH TEHNOLOGIJA I CERTIFICIRANJE
- Projektna aktivnost B – MARKETING
Projektna aktivnost A „Uvođenje novih tehnologije i certificiranje“ je između ostaloga namijenjena za tehničko usklađivanje koje obuhvaća sljedeće aktivnosti:
- konzultantske usluge ili edukacija kod uvođenja sustava i certificiranje sustava (npr. ISO 9001, 14001,OHSAS, FSC),
- ulaganje u razvoj i nabavu novih tehnologija
- transfer znanja
- stručno osposobljavanje i educiranje zaposlenih
- certificiranje proizvoda – dokaz o sukladnosti,
- akreditacija laboratorija i metoda,
- troškovi stjecanja prava uporabe znaka Hrvatska kvaliteta, Izvorno hrvatsko, Hrvatski otočni proizvod, Tradicijski obrt i Umjetnički obrt,
- nabavka normi.
Intenzitet potpore (visina sufinanciranja) može iznositi do 75% prihvatljivih troškova, s time da je najmanji iznos 50.000,00 kuna, a najveći 400.000,00 kuna po korisniku u području tehničkog usklađivanja
Iz navedenog slijedi da ukupno utrošen iznos za aktivnost(i) iz skupine A Uvođenje novih tehnologija i certificiranje najmanje mora iznositi 82.000,00 kn uključujući PDV, tj. 66.670,00 kn bez PDV-a od čega se sufinancira 75% čime minimalni iznos tražene potpore iznosi 50.000,00 kn.
Projektna aktivnost B „Marketing “ obuhvaća slijedeće aktivnosti:
- nastupi na domaćim i inozemnim sajmovima/izložbama i stručnim skupovima za zakup prostora promidžbeni materijal,
- istraživanje tržišta (match-making, benchmarking),
- kreiranje brenda,
- dizajn i posredovanje pri pripremi i/ili ulasku na strana tržišta
Najmanji iznos po korisniku je 10.000,00 kuna, a najveći 80.000,00 kuna.
Iz navedenog slijedi da ukupno utrošen iznos za aktivnost(i) iz skupine B Marketing najmanje mora iznositi 16.400,00 kn uključujući PDV, tj. 13.300,00 kn bez PDV-a od čega se sufinancira 75% čime minimalni iznos tražene potpore iznosi 10.000,00 kn.
Posebno napominjemo da je jako važno kod traženja potpora, slijediti procedure te podnijeti svu traženu dokumentaciju, jer u suprotnom, nepotpuna dokumentacija, kao i ona poslana izvan roka, automatski diskvalificira za mogućnost dobivanja potpora.
Predlažemo da se prijavite, a ukoliko treba pomoć pri ispunjavanju obrazaca i pripremi dokumentacije za natječaj, stojimo na raspolaganju, pa se slobodno javite.