U nastavku objavljujemo najvažnije informacije vezane uz poticajne mjere Poduzetničkog impulsa, te ukoliko prepoznate mogućnosti za Vašu projektnu ideju javite nam se jer smo uvjereni da Vas možemo kvalitetno podržati u nastojanju da povećate iznos pridobivenih sredstava.
Mikro poduzetnici (do ili jednako 9 zaposlenih, prihod ili ukupna aktiva do ili jednako 2 mil eura):
Mikro gospodarski subjekti (isključivo obrti i trgovačka društva) sukladno zakonskoj definiciji:
§ koji su prema Odluci o Nacionalnoj klasifikaciji djelatnosti NKD2007 (NN 58/07 i 72/07)
registrirani za sva područja, osim za područja i odjeljke:
- Područje A (Poljoprivreda, šumarstvo i ribarstvo)
- Područje G (Trgovina na veliko i malo, popravak motornih vozila i motocikala)
- Odjeljak 56 (Djelatnost pripreme i usluživanja hrane i pića) – Skupina 56.3 (Djelatnosti pripreme i usluživanja pića)
IZNOSI, INTENZITET POTPORE I NAČIN ISPLATE
- Najniži iznos potpore koji se može dodijeliti je 10.000,00 kuna,
- Najviši iznos potpore koji se može dodijeliti je 300.000,00 kuna
OSNOVNE PROJEKTNE AKTIVNOSTI:
- Ulaganje u unaprjeđenje proizvodnje i/ili pružanje usluga
- Uvođenje sustava za unaprjeđenje poslovanja i modernizaciju procesa
- Opremanje poslovnog prostora
DODATNE PROJEKTNE AKTIVNOSTI (nužno se vežu uz osnovne projektne aktivnosti):
- Prilagodba poslovnog prostora za osobe s invaliditetom ako je poslovni prostor u vlasništvu Podnositelja prijave
- Uvođenje sustava upravljanja kvalitetom, normi i znakova kvalitete
- Stručno osposobljavanje i obrazovanje
- Marketinške aktivnosti
Prihvatljivi troškovi su:
- Troškovi vezani uz nabavu strojeva, postrojenja i opreme, mjernih i kontrolnih uređaja i instrumenata te računalne opreme namijenjene isključivo za obavljanje poslovne djelatnosti
- Troškovi vezani uz nabavu računalnih programa i sustava namijenjenih za unaprjeđenje poslovanja i modernizaciju poslovnih procesa
- Troškovi vezani uz opremanje interijera poslovnog prostora (nabava inventara)
- Troškovi vezani uz prilagodbu poslovnog prostora za osobe s invaliditetom – potrebno priložiti i vlasnički list kao dokaz da je poslovni prostor u vlasništvu Podnositelja prijave
- Troškovi vezani uz pripremu, uvođenje i certificiranje sustava upravljanja kvalitetom i normi te troškove stjecanja prava uporabe znaka Hrvatska kvaliteta, Izvorno hrvatsko i Hrvatski otočni proizvod i sličnih priznatih znakova kvalitete
- Troškovi vezani uz stručno osposobljavanje, strukovnu izobrazbu, stjecanje novih znanja (know-how) i poduzetničko obrazovanje
- Troškovi vezani uz individualne nastupe na domaćim i inozemnim sajmovima (u slučaju smještaja prihvatljiv je trošak hotela s najviše tri zvjezdice i dnevnica, a prilikom prijevoza zrakoplovom karte ekonomske klase), korištenje vanjskih usluga pri istraživanju tržišta, kreiranju brenda, dizajniranju proizvoda, izradi mrežne stranice i izradi promidžbenog materijala.
Kompletni tekst javnog poziva se može preuzeti ovdje.
Za sve dodatne informacije slobodno nas kontaktirajte
na tel: 051 329 230 ili e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Više o nama i našim uslugama možete saznati na www.consultor-ri.hr
Pomažemo klijentima raditi kvalitetnije kako bi bili uspješniji od konkurencije i zadovoljni poslom
Consultor d.o.o. Pletenci 43, Rijeka - Tel: 051 329 230 - Fax: 051 329 231.