Top Menu

POTPORE - PODUZETNIČKI IMPULS MALI I SREDNJI PODUZETNICI

U nastavku objavljujemo najvažnije informacije vezane uz poticajne mjere Poduzetničkog impulsa, te ukoliko prepoznate mogućnosti za Vašu projektnu ideju javite nam se jer smo uvjereni  da Vas možemo kvalitetno podržati u nastojanju da povećate iznos pridobivenih sredstava.

Mali i srednji poduzetnici ( do ili jednako 249 zaposlenih, prihod manji ili jednak 50 mil eura ili ukupna aktiva manja ili jednaka 43 mil eura)

Mali i srednji gospodarski subjekti (isključivo obrti i trgovačka društva)sukladno zakonskoj definiciji koji su prema Odluci o Nacionalnoj klasifikaciji djelatnosti NKD2007 (NN 58/07 i 72/07) registrirani za područje:

  •     C (Prerađivačka industrija), Odjeljak 10-32
  •     E (Opskrba vodom; Uklanjanje otpadnih voda, gospodarenje otpadom te djelatnosti sanacije okoliš) ,Odjeljak37 –39


Prihvatljive projektne aktivnosti su:

OSNOVNE PROJEKTNE AKTIVNOSTI:

  1. Ulaganje u razvoj i nabavu novih tehnologija (uključujući transfer tehnologije) koje dovode do razvoja novog ili unaprjeđenja postojećeg proizvoda, unaprjeđenja proizvodnje i stvaranja nove vrijednosti; ulaganje kroz povećanje proizvodnih kapaciteta te ulaganje u ekološki prihvatljiviju i energetski učinkovitiju proizvodnju
  2. Ulaganje u nabavu računalne opreme, sustava i programskih rješenja
  3. Razvojno istraživanje za stvaranje novog proizvoda, poslovnog modela, usluge i/ili procesa;

DODATNE PROJEKTNE AKTIVNOSTI (nužno se vežu uz osnovne projektne aktivnosti):

  1. Prilagodba poslovnog prostora za osobe s invaliditetom ako je poslovni prostor u vlasništvu Podnositelja prijave
  2. Upravljanje i zaštita intelektualnog vlasništva
  3. Uvođenje sustava upravljanja kvalitetom, normi i znakova kvalitete
  4. Stručno osposobljavanje i obrazovanje
  5. Marketinške aktivnosti

Prihvatljivi troškovi su:

  1. Troškovi vezani uz nabavu strojeva, postrojenja i opreme, mjernih i kontrolnih uređaja i instrumenata
  2. Troškovi vezani uz transfer tehnologije (licenciranje, tehničko savjetovanje, provedba osposobljavanja za korištenje transferirane tehnologije)
  3. Troškovi vezani uz nabavu računalne opreme, sustava i programskih rješenjanamijenjenih isključivo za obavljanje poslovne djelatnosti
  4. Troškovi vezani uz razvojno istraživanje i prvu fazu komercijalizacije novog proizvoda, usluge i/ili procesa, troškovi osoblja zaposlenog na aktivnostima razvoja (bruto II plaća)
  5. Troškovi vezani uz prilagodbu poslovnog prostora za osobe s invaliditetom –potrebno priložiti i vlasnički list kao dokaz da je poslovni prostor u vlasništvu Podnositelja prijave
  6. Troškovi vezani uz upravljanje i zaštitu intelektualnog vlasništva
  7. Troškovi vezani uz pripremu, uvođenje i certificiranje sustava upravljanja kvalitetom i normi te troškove stjecanja prava uporabe znaka Hrvatska kvaliteta, Izvorno hrvatsko, Hrvatski otočni proizvodi sličnih priznatih znakova kvalitete
  8. Troškovi vezani uz stručno osposobljavanje, strukovnu izobrazbu, stjecanje novih znanja (know-how) i poduzetničko obrazovanje9)Troškovi vezani uz individualne nastupe na domaćim inozemnim sajmovima (u slučaju smještaja prihvatljiv je trošak hotela s najviše tri zvjezdice i dnevnica,a prilikom prijevoza zrakoplovom karte ekonomske klase),korištenjevanjskiuslugapriistraživanju tržišta (benchmarking), kreiranju brenda, dizajniranju proizvoda, izradimrežnestranicei izradi promidžbenog materijala

Najniži iznos potpore koji se može dodijeliti je 100.000,00 kuna,
Najviši iznos potpore koji se može dodijeliti je 1.400.000,00 kuna.

Intenzitet potpore označava udio sredstavas kojim davatelj potpore HAMAG INVEST sudjeluje u financiranju predloženog projekta i može dosegnuti do maksimalno 50% ukupno prihvatljivih troškova iskazanih u tablici proračuna predloženog projekta

Prijava podnosi se od 31.03.2014. godine

Kompletni tekst javnog poziva se može preuzeti ovdje.

 


Za sve dodatne informacije slobodno nas kontaktirajte

na tel: 051 329 230 ili e-mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Više o nama i našim uslugama možete saznati na www.consultor-ri.hr

Pomažemo klijentima raditi kvalitetnije kako bi bili uspješniji od konkurencije i zadovoljni poslom

Consultor d.o.o. Pletenci 43, Rijeka - Tel: 051 329 230 - Fax: 051 329 231.

Poslovno savjetovanje

Poslovno savjetovanje

Kroz više od desetljeće rada tima poslovnih savjetnika za malo i srednje poduzetništvo profilirala se usluga koja povezuje teorijska znanja modernog menadžmenta za uspješnu primjenu.

Edukacija

Edukacija

Vjerujemo u funkcionalna rješenja - rješenje ne smije biti samo sebi svrhom, ono treba imati dodanu vrijednost za klijenta. Edukacija mora biti utemeljena na teorijskom znanju i dobroj praksi.

EU Fondovi i potpore

EU Fondovi i potpore

Članstvo u Europskoj uniji poticaj je da snažnije pokrenemo unutarnje reforme koje su važne za našu dobrobit kao i da očuvamo nacionalne i kulturne jedinstvenosti.

Normirani sustavi upravljanja

Normirani sustavi upravljanja

Bavimo se sustavom upravljanja kvalitetom od svog osnutka 1998. godine. U periodu do danas, na uvođenju sustava kvalitete prema standardu iz serije ISO 9000 radili smo sa više od 100 klijenata.