Top Menu

Seminar SISTEMATIZACIJA RADNIH MJESTA

Indeks Članka

Pozivamo Vas na cjelodnevni seminar koji održavamo u suradnji s HGK - Županijska komora Rijeka

Unaprjeđenje upravljanja organizacijom

ili

'Kako ispravno postaviti organizaciju, provesti sistematizaciju radnih mjesta te uključiti radnike da postanu motivirani poduzetnici'

Niti najveći, niti najinteligentniji, već oni prilagodljivi će preživjeti.

Charles Darwin

 

Seminar je prije svega namijenjen mikro i malom poduzetništvu čije organizacije su se razvijale bez sustavnog pristupa, te su nastajale prema uvjetima nametnutim od tržišta rješavajući zahtjeve 'od jučer', nemajući vremena sustavno planirati potrebe 'za sutra'.

Seminar je namijenjen :

  • osobama koje su izravno odgovorne za postavljanje organizacije ili su (su)vlasnici tvrtke,
  • zaposlenicima koji su u funkciji rukovoditelja ili voditelja pojedinih poslovnih cjelina,
  • osobama koje odgovaraju za ostvarenje ciljeva i rezultate rada organizacijskog dijela kojeg vode.

Datum održavanja

18.10.2018. (četvrtak)

Mjesto održavanja

HGK Županijska komora Rijeka, Bulevar oslobođenja 23

Ukupno trajanje seminara

Registracija: 8:30-9:00, Seminar/predavanje 09:00 - 15:30

Cijena seminara

870,00 kn (700,00 kn + PDV)

Uplate

Consultor d.o.o. Rijeka žiro račun broj: HR2823400091110120784 s naznakom "Kotizacija za seminar – Sistematizacija

Datum prijave

Najkasnije 17.10.2018. do 12h

Predavač

Žarko Baštovanović, Consultor d.o.o.

Detaljne informacije

Consultor d.o.o. Rijeka,  Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Osoba za kontakt

Žarko Baštovanović, 091-251 561 4, Consultor d.o.o.

Saša Pešut, HGK ŽK Rijeka, Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite., 051 209-197

 U cijenu seminara uključeni su radni materijali, osvježenje u pauzi (kava, sokovi) i marenda.


 

- o -

Sadržaj i tematske cjeline:

  1. Životni ciklus tvrtke uz procjenu razine upravljanja

Gdje se tvrtka nalazi u životnom ciklusu razvoja? Da li smo tek pokrenuli poduzetništvo ili smo dugo godina na tržištu?

Imamo li formalno uspostavljene temelje upravljanja kao što su:

  • Misija, vizija, planovi razvoja?
  • Da li je organizacijska struktura definirana i da li su radnici s njom upoznati?
  • Koliko dobro smo definirali i postavili poslovne procese?
  • Kako pratimo radni učinak zaposlenih? Postoji li sustav nagrađivanja?
  • Kakva je organizacijska kultura – mjerimo li zadovoljstvo zaposlenih i ključnih dionika?

Diskusiji će biti razmotreno da li u cilju unaprjeđenja poslovanja treba provesti sistematizaciju radnih mjesta, možda napraviti reorganizaciju ili reinženjering poslovanja?

  1. Povezivanje strategije organizacije s plaćama i nagradama

Kakva je poslovna strategija, koncept poslovanja ili poslovni model tvrtke?

Da li je poslovni sustav baziran na čvrstim, predefiniranim poslovima ili je baziran na fleksibilnim poslovima gdje je potrebno učenje, snalažljivost…?

Da li su i na koji način povezani dugoročni ciljevi poslovanja s plaćama i nagradama?

U sklopu radionice svrha je koncipirati vezu između plaća pojedinih radnih mjesta i dugoročnih ciljeva tvrtke.

  1. Provedba sistematizacije radnih mjesta

Ako govorimo o mikro i malom poduzetništvu pitanje je kome treba, a kome ne sistematizacija radnih mjesta. U Zakonu o radu propisano je u članku 26.

(1) Poslodavac koji zapošljava najmanje dvadeset radnika dužan je donijeti i objaviti pravilnik o radu kojim se uređuju plaće, organizacija rada, postupak i mjere za zaštitu dostojanstva radnika te mjere zaštite od diskriminacije i druga pitanja važna za radnike zaposlene kod toga poslodavca, ako ta pitanja nisu uređena kolektivnim ugovorom.

Uobičajeni formalno-pravni okvir kojim se uređuju ovi odnosi provode se kroz sistematizaciju radnih mjesta. Predavač ima bogato iskustvo u desecima tvrtki MSP ali isto tako i u velikim poslovnim sustavima.

Cilj seminara je podijeliti iskustvo kako napraviti kvalitetnu dokumentaciju koja ima vrijednost za poslodavca kao što su npr. ugovorni aspekti poslodavac vs. radnik, zaštita od različitih rizika i pravne izloženosti poslodavca, uređenje niza važnih pitanja koje mikro i malo poduzetništvo uobičajeno osvijesti u trenutku nastanka problema, tj. plaćanja različitih kazni, internih ili vanjskih sporova.

Teme su:

  • kakvu organizacijsku strukturu izabrati – postoji preko stotinu različitih organizacijskih modela, uspjeh leži u tome da se postavi onaj koji najbolje pristaje organizaciji u trenutnom životnom ciklusu razvoja!
  • važnost dobrog poznavanja vlastitih poslovnih procesa (upravljački, temeljni kojim stvaramo vrijednost, procesi podrške koji moraju biti i sl.)
  1. kako definirati nadležnosti, odgovornosti i ovlasti za pojedina radna mjesta
  1. Postavljanje sustava plaća i nagrađivanja

Na temelju nekoliko primjera iz prakse biti će prezentirani nužni preduvjeti za uvođenje sustavnog praćenja radnog učinka, mjerenje uspješnosti i učinkovitosti radnika, te sukladno tome strukturiranje plaće koja ovisi o osobnom, timskom i organizacijskom učinku. Teme su:

  • struktura ukupnih primanja radnika
  • različite sheme nagrađivanja i politike vrednovanja radnih mjesta ili rada

U slučaju interesa polaznika moguće je održati zasebne radionice na kojima se mogu razmatrati konkretni modeli primjene strukturiranog sustava plaća i nagrađivanja radnika u tvrtkama u kojima rade.

Poslovno savjetovanje

Poslovno savjetovanje

Kroz više od desetljeće rada tima poslovnih savjetnika za malo i srednje poduzetništvo profilirala se usluga koja povezuje teorijska znanja modernog menadžmenta za uspješnu primjenu.

Edukacija

Edukacija

Vjerujemo u funkcionalna rješenja - rješenje ne smije biti samo sebi svrhom, ono treba imati dodanu vrijednost za klijenta. Edukacija mora biti utemeljena na teorijskom znanju i dobroj praksi.

EU Fondovi i potpore

EU Fondovi i potpore

Članstvo u Europskoj uniji poticaj je da snažnije pokrenemo unutarnje reforme koje su važne za našu dobrobit kao i da očuvamo nacionalne i kulturne jedinstvenosti.

Normirani sustavi upravljanja

Normirani sustavi upravljanja

Bavimo se sustavom upravljanja kvalitetom od svog osnutka 1998. godine. U periodu do danas, na uvođenju sustava kvalitete prema standardu iz serije ISO 9000 radili smo sa više od 100 klijenata.