Top Menu

"Razvoj poslovanja“ - Kako uključiti zaposlene da postanu motivirani poduzetnici

Consultor d. o.o. i Odsjek Centra za razvoj ljudskih potencijala HGK - Županijske komore Rijeka pozivaju Vas na cjelodnevni seminar/radionicu: Razvoj poslovanja- Kako uključiti zaposlene da postanu motivirani poduzetnici, koji će se održati u četvrtak, 25. studenog 2010. god. s početkom u 09:00 sati u HGK - Županijskoj komori Rijeka, Bulevar oslobođenja 23, Rijeka (velika dvorana u prizemlju).

U vremenima recesije, gdje se tržište 'stanjilo' nužnost je raditi rezove unutar vlastite tvrtke kako bi preživjeli. Ova radionica polazi od višegodišnje prakse organizacijskog razvoja čija je svrha preurediti postojeće odnose kao što su primjerice očekivanja radnika da su plaće fiksne bez obzira na rezultate tvrtke, nedostatak poduzetničkog duha među zaposlenicima, loše definirane odgovornosti i ovlasti gdje se gledaju samo stečena prava, a obaveze prebacuju na stranu poslodavca.

Ukoliko vodite tvrtku gdje je većina plaća fiksna tada je pred vama osjetljiv i zahtjevan posao – kako uključiti djelatnike da postanu motivirani poduzetnici.S pozicije poslodavca, fiksni troškovi rada u vremenima kada prihodi od prodaje i naplata kontinuirano padaju, su noćna mora koja se svaki mjesec iznova ponavlja.
Iz pozicije prosječnog zaposlenika stvara se osjećaj sigurnosti, no riječ je o prividu!

Umjetnost upravljanja je postaviti jasne i mjerljive ciljeve i uz njih vezati motive i napore zaposlenih tako da svatko postane 'poduzetnik' u svom segmentu rada koji će točno moći izračunati koliko je zaradio za poslodavca i za sebe osobno. Nažalost ovakvi sustavi se rade na brzinu, nestručno, bez dobrih temelja (sistematizacija radnih mjesta!), pripremljenih brojeva, a česta posljedica je:
'… prije godinu dana uveo sam sustav nagrađivanja, ali se nakon nekoliko mjeseci pokazalo da ljudi odrađuju samo one poslove koji im odgovaraju, prikazuju sebi uspjehe, dok troškove prebacuju na firmu…'
'… naš sustav praćenja i nagrađivanja djelatnika postao je toliko složen, a najgore je što nisam siguran da ima veze s radnim učinkom pojedinca… osjećam da trošimo previše vremena i energije stoga razmišljam vratiti se na staro'
Svrha radionice:
  • upoznati polaznike s praktičnim pristupom kako izgraditi sređenu i uravnoteženu organizaciju koja može biti uspješna i učinkovita kratkoročno i dugoročno
  • kroz niz radionica proći složeni put u izgradnji stabilnog i trajnog sustav praćenja radnog učinka i nagrađivanja djelatnika
  • upoznati sudionike s procesom i koristima od sistematizacije radnih mjesta
  • kroz studij slučaja upoznati polaznike s dva modela sustava nagrađivanja – jedan baziran na radnim mjestima i fiksnom godišnjem proračunu za plaće, a drugi baziran na centrima odgovornosti i ostvarenoj dobiti
Radionicu prati radna mapa čija je svrha da po završetku svih radionica i diskusija imate okvire za izgradnju  vlastitog sustava praćenja radnog učinka i nagrađivanja djelatnika.
Preporuka: ponesite organizacijsku shemu vaše tvrtke!
Ciljevi i sadržaj radionica:
  • Sofisticiranost sustava praćenja radnog učinka i nagrađivanja djelatnika ovisi o životnom ciklusu razvoja tvrtke i njenog menadžmenta. Tipičan problem MSP što uvode rješenja koja nisu primjerena njihovom stupnju razvoja.  Cilj je utvrdit gdje se vaša tvrtka i vaš menadžment nalazi u životnom ciklusu, da li je došlo do profesionalizacije uprave ili vlasnik određuje sve.
  • Kako postaviti okvire sustava nagrađivanja koji su usklađeni s poslovnom strategijom i ciljevima
  • Dobar dizajn organizacije je preduvjet za uspjeh sustava nagrađivanja i motiviranja djelatnika. Cilj je utvrditi da li je u organizacijskoj strukturi ugrađen balans između kratkoročnog i dugoročnog, tj biti uspješan i učinkovit danas i sutra. Da li imate uspostavljenu infrastrukturu i sve potrebne funkcije, što često nije situacija u MSP, kako bi mogli pratiti radni učinak i adekvatno nagrađivati djelatnike.
  • Ukazati na važnost poznavanja poslovnih procesa u praćenju radnog učinka
  • Prikazati dva modela dizajna sustav nagrađivanja – model koji se bazira na planiranom ('fiksnom') godišnjem proračunu plaća, i model koji u značajnoj mjeri ovisi ukupnim rezultatima poslovanja. Kroz pojedine primjere bit će ilustrirane kratkoročne stimulacije, godišnje nagrade i dugoročni programi poticaja
Kome je radionica namijenjena?
  • svim osobama koje su odgovorne za uspješnost poslovanja poduzeća – poduzetnici, direktori, viši i srednji menadžment
  • osoblje koje je vezano uz razvoj ljudskih potencijala svima koji se bave organizacijom i njenim razvojem
Predavač:
g. Žarko Baštovanović, osnivač i vlasnik tvrtke Consultor d.o.o. Profesionalnu karijeru je započeo u informatici, provevši 11 godina na svim pozicijama - od razvoja softvera do rukovoditelja razvoja u renomiranoj riječkoj tvrtki. Od 1998. godine vodi tvrtku Consultor d.o.o. koja se profilira kao nezaobilazno ime na području poslovnog savjetovanja u Primorsko-goranskoj i Istarskojžupaniji.
Ključna područja znanja su upravljanje kvalitetom, gdje je u razdoblju 2002.-2003. u suradnji s USAID-om radio na razvoju i promociji programa kvalitete. Rezultat suradnje je program 'Do kvalitete zajedno' koji se potvrdio kao najbolji omjer teorijskih znanja i praktične primjene što dokazuje broj od preko 70 tvrtki koje su prošle program, uveli sustav kvalitete i dobile ISO 9001 certifikat.
Uz kvalitetu također se niz godina bavi edukacijom i konzaltingom na području projektnog menadžmenta. Dugogodišnji je član Project Management Institute, Udruge poslovnih savjetnika i Grupacije konzultanata za malo i srednje poduzetništvo pri HGK. Ostala radna iskustva vezana su na području stematizacije radnih mjesta uz vrednovanje rada, praćenje radnog učinka i stimulativnog modela nagrađivanja kako u komunalnom sektoru tako i u malom i srednjem poduzetništvu.
Gospodina Baštovanovića svrstavaju u stručnjake kojemu su praktična rješenja i svrsishodna primjena važniji od forme. Budući da je vodio preko 50 različitih projekata na području poslovne informatike, sustava upravljanja kvalitetom sistematizacije radnih mjesta posjeduje vještine i sposobnosti u vođenju i motiviranju složenih timova uz usmjerenost ka postavljenim ciljevima. Također kao predavač sposoban je kvalitetno prenijeti znanje održavajući pažnju polaznika seminara primjerima iz života i poslovne prakse.

Ukupno trajanje radionice
: 09:00 do 16:00
Cijena radionice: 553,50 kn po polazniku (450,00 kn + PDV). U cijenu uključeni: seminarski materijal, osvježenje u pauzama, sendvić za ručak.
Uplate: Consultor d.o.o., Pletenci 43, 51000 Rijeka žiro račun broj:  2340009-1110120784 s naznakom "Kotizacija za seminar – Razvoj poslovanja” OIB: 54341682053
Datum prijave: Molimo da Vaš dolazak potvrdite prijavnicom na e-mail adresu Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. ili faxom 051/216-033, najkasnije do 23.11.2010.g.
Kontakt osoba: Karina Karamarko Dundović, voditelj Odsjeka
tel: 051/ 209 127
fax: 051/ 216 033
Detaljnije informacije: Consultor d.o.o. Rijeka
tel: 051/ 329-230
fax: 051/ 329-231
mail: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Poslovno savjetovanje

Poslovno savjetovanje

Kroz više od desetljeće rada tima poslovnih savjetnika za malo i srednje poduzetništvo profilirala se usluga koja povezuje teorijska znanja modernog menadžmenta za uspješnu primjenu.

Edukacija

Edukacija

Vjerujemo u funkcionalna rješenja - rješenje ne smije biti samo sebi svrhom, ono treba imati dodanu vrijednost za klijenta. Edukacija mora biti utemeljena na teorijskom znanju i dobroj praksi.

EU Fondovi i potpore

EU Fondovi i potpore

Članstvo u Europskoj uniji poticaj je da snažnije pokrenemo unutarnje reforme koje su važne za našu dobrobit kao i da očuvamo nacionalne i kulturne jedinstvenosti.

Normirani sustavi upravljanja

Normirani sustavi upravljanja

Bavimo se sustavom upravljanja kvalitetom od svog osnutka 1998. godine. U periodu do danas, na uvođenju sustava kvalitete prema standardu iz serije ISO 9000 radili smo sa više od 100 klijenata.